ÁSZF

 Általános Szerződési Feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a http://www.gartenpro.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Fogyasztó) általi használatának feltételeit. A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Fogyasztó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. A Szolgáltató
Név: GARTENPRO Termelési és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 9444 Fertőszentmiklós, Soproni úti Ipartelep
Levelezési cím: 9444 Fertőszentmiklós, Pf. 6
Cégjegyzékszám: 01-09-198312
Adószám: 11123648-2-08
Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.
Számlaszám: 12094318-00206414-04400005
E-mail cím: info@gartenpro.hu
Telefonszám: + 36 30 620 7559
3. A Honlapon folytatott tevékenység
Honlapunk saját gyártású kerti szerszámtároló faházak széles skáláját kínálja vevőinek, illetve néhány egyéb kerti terméket.
A megjelenített termékeket a www.gartenpro.hu honlapon lehet megvásárolni.
A termékleírások összeállításánál maximális figyelemmel jártunk el, igyekezve, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat.
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, tehát tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót (a mindenkor hatályos Általános Forgalmi Adót előíró törvényben meghatározottak szerint).
4. Felhasználási feltételek
4.1. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
4.2. A Honlapon található információk jóhiszeműen és a lehető legteljesebb körültekintés mellett kerültek feltüntetésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért felelősséget nem vállalunk.
4.3. A Honlapon való vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
4.4. A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alábbiakért, bármilyen módon is következtek be:
4.4.1. Az Interneten küldött, vagy fogadott bármilyen adat;
4.4.2. Bármilyen működési hiba a hálózaton, ami akadályozza Honlapunk normális működését és a vásárlást;
4.4.3. A kommunikációs eszközök vagy a vonal meghibásodása;
4.4.4. Bármilyen elektronikus levél vagy adat elvesztése;
4.4.5. Bármely szoftver nem megfelelő működése;
4.4.6. Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
4.5. Egyedül a Fogyasztó felelős a Honlaphoz való csatlakozásért és a Honlapon történő vásárlásáért.
4.7. A Szolgáltató jogosult megváltoztatni a vásárlás feltételeit. A változás a Honlapon történő közzététel időpontjától lép hatályba. A Szolgáltató törölheti annak a Fogyasztónak a rendelését, amely bármilyen formában megsérti az ÁSZF rendelkezéseit.
4.8. A Honlapon található képek, szövegek és grafikai elemek a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásos felhatalmazásával lehetséges. A jogtalan felhasználás jogi következményeket von maga után!
4.9. Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltató tudomása szerint nem áll rendelkezésre – az ágazat vonatkozásában, a piaci önszabályozás keretében készült – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben nem sikerül a Szolgáltatóval rendezni közvetlenül egy esetleges vitát, akkor békéltető testülethez fordulhat. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve, székhelye és egyéb elérhetősége: Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület: 9021 Győr, Szent István út 10/a.; Telefon: 06-96-520-217; Fax: 06-96-520-218; E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu).

5. A Honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A Honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A Honlapon a Fogyasztó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az „Akcióink” kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Az „Outlet” kategóriában az áruházban kapható kifutó, vagy elfekvő, akár II. osztályú termékek találhatók meg, ezek általában korlátozott darabszámban a készlet erejéig elérhetőek, ebben az esetben a kosár gomb alatt látható az elérhető mennyiség. Ha a termék elfogyott a kosár gomb alatt a „Jelenleg nem rendelhető” felirat látható. Ha a kosár gomb alatt nem látható az elérhető mennyiség és a jelenleg nem rendelhető felirat, akkor a termék a feltüntetett feltételek mellett korlátlan darabszámban rendelhető.
A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A Honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a „Kosárba” feliratú gomb segítségével helyezhető a kosárba. A Fogyasztó a kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosítható az is, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A „Tovább” gombra kattintva folytatható a vásárlási folyamat. A vásárlás nem regisztrációhoz kötött.
A vásárlás során az alábbi adatokat kell megadni: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. A sikeres rendelésről szóló értesítés e-mailben kerül megküldésre. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Fogyasztó felelős.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési módot. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelés” feliratú gomb segítségével véglegesítheti rendelését. A rendelés sikeres leadásáról e-mailben kap értesítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt a Fogyasztó haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót legkésőbb 2 munkanapon belül értesíti a rendelés elfogadásáról.
A rendelést elfogadó e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit, amellyel Szolgáltató a Fogyasztó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre.

5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm.
rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
5.4. A szerződés iktatása
A Honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet az áru átvételekor bocsát a Fogyasztó rendelkezésére, vagy postai úton kézbesíti.
5.6. Fizetés
5.6.1. Előre utalás
A Fogyasztó a termék ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.
Kérésére díjbekérőt állítunk ki, amelyet PDF formátumban elküldünk, ami alapján indíthatja utalását. A megjegyzés rovatba kérjük, írja be a megrendelés számát.
Kedvezményezett bankja: Raiffeisen Bank Zrt.
Kedvezményezett neve: GARTENPRO Termelési és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Kedvezményezett számlaszáma: 12094318-00206414-04400005
5.6.2. Utánvét
Amennyiben a rendelés értékét a termék kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Készpénzes fizetés átvételkor " fizetési módot.
5.6.3. Bankkártyás fizetés
5.6.3.1. amennyiben a rendelés értékét a weboldalon bankkártyás fizetéssel a rendelés időpontjában a SIX Payment Service szolgáltatással kívánja kiegyenlíteni, válassza a "Saferpay bankkártyás fizetés - weblapon" gombot
5.6.3.2. amennyiben a rendelés értékét az áru átvétel időpontjában bankkártyás fizetéssel kívánja kiegyenlíteni akkor a szállítónál mobil terminál segítségével a SIX Payment Service szolgáltatással megteheti, ebben az esetben válassza a "Bankkártyás fizetés – átvételkor a szállítónál" gombot
5.6.3.3. telephelyünkön történő áruátvétel esetén van mód a helyszínen történő bankkártyás fizetésre a SIX Payment Service szolgáltatással, ebben az esetben válassza a "Bankkártyás fizetés – átvételkor a szállítónál" gombot.
Amennyiben a rendelés értékét bankkártyás fizetéssel kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a "Bankkártyás fizetés" fizetési módot.
Átvételi lehetőség, Szállítás
5.7.1. Szállítási feltételek
50.000 Ft összegű vásárlásig a házhoz szállítás fix díja 6.000 Ft / csomag (Magyarország területén belül) Csomag mérettől függően 3,5 – 12 t össztömegű teherautóval, vagy a kisebb (maximum 35 kg és 175 cm hosszúságú) csomagok esetében csomagküldő szolgálat segítségével juttatjuk ki a terméket. 50.000 Ft összegű vásárlás felett a házhoz szállítás ingyenes (Magyarország területén belül), az alábbi feltételek mellett:

Termékeinket egységcsomagban szállítjuk ki, csomag mérettől függően 3,5 – 12 t össztömegű teherautóval. A gyártó, azaz a Szolgáltató legkésőbb 2 nappal a tervezett kiszállítási nap előtt telefonon egyeztet a Fogyasztóval a tervezett kiszállítás napjáról. A kiszállítások általában hétfőtől - péntekig a délelőtti órákban történnek (7-14 óra között). A szállító a szállítási napot megelőző délután 20 óráig tájékoztatja a Fogyasztót a szállítmány várható érkezésről, hétfői szállítási napok esetében legkésőbb 1 órával érkezés előtt hívja a szállító a Fogyasztót a szállítmány érkezésével kapcsolatban. A közlekedési körülmények az előzetesen jelzett időpontot nagymértékben befolyásolhatják. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fuvarozóval megállapodott kiszállítási időpont kötelező érvényű. Ha a találkozó a vásárló hibájából nem jön létre az előre egyeztetett időpontban, akkor a megismételt kiszállítás térítés ellenében történik. A termék csomagok kiszállítását csak szilárd burkolatú (aszfaltos) úton, teherautóval jól járható helyszínre tudjuk biztosítani. A házhoz szállítás Magyarország területén, az Ön által megjelölt belföldi szállítási címre, az ingatlan bejáratáig értendő.   Kérjük, hogy a behajtási-, súly- valamint egyéb korlátozásokról, a Szolgáltatót időben tájékoztatni szíveskedjenek. info@gartenpro.hu +36306207559. A behajtási engedélyek beszerzéséről minden esetben a Fogyasztónak kell gondoskodnia, ennek elmulasztásából származó következményeket (pl. bírság megfizetése) a Fogyasztónak kell viselni. A faház csomagok nagysága a faház nagyságával egyenes arányban nő. A legkisebb faház csomag súlya kb. 140 kg. A csomag mérete: minimum 200 cm hosszú, 120 cm széles, 35 cm magas. A kiszállítások lebonyolítására a Szolgáltató minden esetben csak a gépkocsivezető jelenléte biztosított. A lerakodás kizárólag kézi erővel megvalósítható. Ezen okokból, valamint a termék nagy kiterjedése és súlya miatt a lerakodás általában a termék csomag megbontásával tud megtörténni. A gépjárművezető és a Fogyasztó közös együttműködésével kerül lerakodásra, közvetlen a jármű mellé. A Fogyasztónak minden esetben a helyszíni lerakodási segítséget szükséges biztosítania. A szállító a termék csomagot, vagy annak részeit az autó mellé tudja segítséggel lerakni, további anyagmozgatásban nem tud részt venni. A Fogyasztó köteles átvételt követően haladéktalanul elvégezni a csomagellenőrzését.

5.8. A termék összeszerelését a csomaghoz mellékelt építési útmutató alapján kell elvégezni.
6. Elállási jog
A jelen pont szerinti elállásra vonatkozó rendelkezések kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó).
 
6. A Fogyasztó az elállási jogát
6.1. termék adásvételére irányuló szerződés esetén
6.1.1. aa) a terméknek,
6.1.2. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
6.1.3. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
6.1.4. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
6.2. szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.
6.3. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván elállási jogával, köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató részére.
6.4. Írásban történő elállás esetén határidőben történő elállásnak kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló egyértelmű nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi postán (ajánlott levélben) vagy faxon a Szolgáltatónak. Az elállás érvényességével kapcsolatosan a Szolgáltató az alábbiakat veszi figyelembe:
6.4.1. postai úton történő elállás esetén a postára adás dátumát,
6.4.2. e-mail vagy faxon keresztül történő elállás esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét.
6.5. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási nyilatkozatát a fentiekben meghatározottak szerint tette meg. A határidő akkor tekinthető megtartottnak, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
6.6. A Szolgáltató e-mailben igazolja vissza a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
6.7. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a következő címre: GARTENPRO Termelési és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 9444 Fertőszentmiklós, Soproni úti Ipartelep
6.8. A Fogyasztó külön, írásban megküldött kérésére a Szolgáltató gondoskodik a termék visszaküldésének megszervezéséről, azonban annak költsége szintén a Fogyasztót terheli. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót más költség nem terheli.
6.9. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (házhozszállítási) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek azért merültek fel, mert Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
6.10. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
6.11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Emiatt a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.12. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, amennyiben az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
6.13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
6.14. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és Fogyasztó gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.
7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság

7.1.1. Mikor élhet a Fogyasztó kellékszavatossági jogával?
A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
7.1.2. Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót kellékszavatossági igénye alapján?
A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet hibás elem kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás (díj) arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

7.1.3. Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó kellékszavatossági igényét?
A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül kell közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.
7.1.4. Kivel szemben érvényesíthető a kellékszavatossági igény?
A kellékszavatossági igény a Szolgáltatóval szemben érvényesíthető.
7.1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jog érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolható, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
7.2. Termékszavatosság

7.2.1. Milyen esetben élhet a Fogyasztó termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
7.2.2. Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék elemek kicserélését kérheti.
7.2.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
7.2.4. Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó a termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát a Fogyasztó elveszti.
7.2.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.
7.2.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
7.2.6.1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

7.2.6.2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

7.2.6.3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

7.2.7. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
7.3. Jótállás

7.3.1. Milyen esetben élhet a Fogyasztó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra köteles.

7.3.2. Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg a Fogyasztót jótállás alapján? Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
7.3.3. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont a Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.4. Elemi károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye
A Fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: GARTENPRO Termelési és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Levelezési cím: 9444 Fertőszentmiklós, Pf. 6
Telefonszám: + 36 30 620 7559
E-mail cím: info@gartenpro.hu
 
8.2. A Szolgáltató panasz közlésére/benyújtására az alábbi lehetőségeket biztosítja:
8.2.1. szóban (telefonon)
8.2.2. írásban (postai úton, telefaxon, elektronikus levélben)
 
8.3. Panasz közlésével kapcsolatos eljárás
8.3.1. a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8 és 14 óra között,
8.3.2. elektronikus eléréssel – üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva – az írásbeli panaszt folyamatosan fogadja.
8.4. Írásban történő panaszközlés
Írásban benyújtandó panasztétel igénye esetén a Szolgáltató segítséget nyújt az írásos panasz megfogalmazásában. A Szolgáltató az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül megküldi a Fogyasztónak.
 
8.5. Szóban történő panaszközlés
 A Szolgáltató a szóbeli panaszt – kivéve azt az esetet, ha a panasz azonnali kivizsgálása adott esetben nem lehetséges – azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén – egyidejűleg az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontnak a panasz közlését követő 30 napon belüli a Fogyasztó részére történő megküldésével - megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el. A Szolgáltató a panasz kivizsgálásáért a Felhasználóval szemben külön díjat nem számít fel.
 
8.6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:
•    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
•    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése,
•    Bírósági eljárás kezdeményezése
9. Egyéb
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a Honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a Honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A Honlapon történő vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Honlapon működését és a vásárlást.
9.3. Adatvédelmi szabályzat
A Szolgáltató a Fogyasztó adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.
A Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: http://www.gartenpro.hu
 
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020. október 26.